Puzzle dla wytrwałych:)

performeria - online jigsaw puzzle - 35 pieces

klik w obrazek!

8 komentarzy:

Wroniak pisze...

Aaaaaleee
fajne!!!
niestety dzisiaj pracowo dzieje sie za duzo, zeby sie puzzlowac...
ech ide parzyc kawe:)

MakGajwer pisze...

2:37 bez paczenia na pomoc obrazkową,i przypomniało mi to o puzzlach które czekają u Babci aż je złoże..chyba 5000 kawałków i leża rozpoczęte od 5 lat..załamka:P

Wroniak pisze...

Makgajwer mialby sobie nie dac rady z 5000????
Do roboty!!! Zanucilabym nawet serialowa czolowke dla dodania otuchy, ale na pismie to beznadziejnie wyglada :p

MakGajwer pisze...

to nie kwestia dawania sobie rady mój drogi,tu się rozchodzi o odwieczną walkę dobra ze złem,światła i ciemności,mojego lenistwa i wytężonej pracy,słomianego zapału i poczuciem dobrze spełnionego zadania...a puzzle najlepiej układać przy Sepulturze,a nie melodiach z jakiegoś nędznego serialu o typie który próbuje dorównać niedoścignionemu ideałowi jakim jestem Ja:P

Wroniak pisze...

wroniak jest kobiata moj drogi i nawet pil z Toba wino;)

MakGajwer pisze...

mój drogi Wroniaku...no jak wół..jak Wroniak widać że to forma męska,więc się nie dziw że mój drogi,jak wyglądało by moja droga Wroniaku...eh..kobiety..za dużo fju bździu w tych głowach i form nie rozróżniają...
a wino zawsze można powtórzyć;D
pozdrówki temperówki:)

Wroniak pisze...

ano rzeczywiscie...masz racje
no coz ostatnio wroniak jest nie tylko kobieta, ale kobieta kiepsko myslaca ( hej to tzw. 2in1 )
Zreszta nie wiedzialam czy Ty wiesz o moim Vroniastym wcielniu, wszelkich wron, wroniakow i wronek...
powtorka z wina- comming soon...
a teraz juz peace & quiet - za duzo postow wokol jednych puzzli :p

Wroniak pisze...

p.s.

a moze McGyver tez byla kobieta ;D

peace