Inter Alia

Jeszcze przed wakacjami zostaliśmy poproszeni o przygotowanie warsztatu dla Koła Naukowego Animacji Międzykulturowej "Transanima", z okazji organizowanej przez grupę konferencji na Pedagogice UW. Całkiem niedawno odkryłem ich świetną nową stronę www, a tam galerię, i piękne dwie foty z naszej skromnej pracy...








...na których to fotosach co prawda niewiele widać, ale ileż rzeczy można sobie do nich dopowiedzieć i wyobrazić ;)

Mi szczególnie przypadł do gustu olbrzymi znak "+" nad naszymi głowami. Wygląda jak z gry komputerowej ("dodaj bohaterowi ekwipunek" czy coś w tym stylu)

Pracowało nam się cudnie, mieliśmy świetną grupę i udało nam się przeciągnąć całość jedynie nieznacznie (co to jest, takie 1,5 godziny więcej, nic to. Zresztą byliśmy na Szacownym Uniwersytecie, jak tu tego nie wykorzystać do oporu ;)
Pod koniec stworzylismy mały, improwizowany spektakl na placu Zbawiciela, z udziałem  przechodniów i leniuchujących Planowiczów.B (czego zresztą początek możecie podejrzeć na zdjęciach powyżej).

Droga Transanimo, było nam bardzo dobrze, i chcemy więcej, o ile zniesiecie jeszcze nasze tupania, wrzaski i hinduskie tantry.

Serdeczności!

2 komentarze:

MakGajwer pisze...

Chce się kliknąć "lubię to"..ale to zbyt proste.

Leonardo says "Ruch jest przyczyną wszelkiego życia" ,a Performeria kocha ruch,którego wtedy było duuuużo..dlatego "to lubimy";)

Btw. uczyłem się kiedyś z podręcznika pt. "To lubię".

Seb pisze...

a może nowy przycisk
"rusza mnie to"
inne odmiany słowa "ruszać" nie wchodzą w grę ;)